(moje) RECENZE CD: P!NK - "The Truth About Love" (Fan Edition verze) [2.0]

28. prosince 2012 v 13:01 | BEP ))) |  CD

Slečna Alecia Beth Moore vypustila oficiálně do světa nové album "The Truth About Love Fan Edition" 3. prosince 2012. Rozhodl jsem se singl po singlu "zhodnotit" a něco k tomu vždycky napsat.

1. "Are We All We Are": První otevírací píseň alba. Píseň má správný náboj na který jsme od P!nk zvyklí, ikdyž to neni na první poslech jasný hit, své příznivce si najde a po více poslešíšch si píseň zamilujete. Trochu mi tam vadí hlas který říká "Are We All Are" Ale už jsem si celkem zvykl. Písničku zachraňuje skvělý, úderný refrén. A je to jedna z lepších na CD - 79%

2. "Blow Me (One Last Kiss)": Již známá věc od P!nk. Pilotní singl celého alba. Jistě, z počátku velké nadšení, že slyším od ní něco nového, ale vystřízlivění přišlo rychle. Zbytečně ukřičený refrém, Chybí mi tam ta drzost a prvotní hitovost, která na "So What" nebo "Raise Your Glass" slyšíte ihned s prvním poslechem. Ale ještě stále je to poslouchatelná písnička.- 65%

3. "Try": Téměř nemám slov, nádherná, přenádherná věc od P!nk. Neuvěřitelně procítěné a skvělá melodie. Pomalý rozjezd písně vám dá pocit, jakože musí přijít něco ohromného, a to se taky stane, Refrém je prostě brilantní (a když máte všechno pořádně nahlas - je to ráj) Píseň vybrána jako druhý singl, a myslím, že líp zvolit nemohla. Tohle musí být hit - 95%

Pokračování v celém článku

4. "Just Give Me a Reason": Písnička mi přijde skoro až "pohádková" spojení P!nk a Natea Ruessa se vydařila. Píseň parádně odsejpá v pohodovém tempu a vy zapomenete na veškeré starosti a problémy a necháte se vtáhnout. Ikdyž je píseň opravdu fajn, něco mi tam chybí. Nedokážu přesně říct co, ale něco málo jo. Ale i přesto se píseň řadí k tomu nejlepšímu na albu - 90%

5. "True Love": Další duet, tentokrát s Lilly Allen. Písnička je to pohodová, takový ten "podupávací" typ. Ale přijde mi jako bych melodii zaslechl v repertuáru už někoho jinýho, ale to mi připomíná jenom hodně málo :D K písničce se budete rádi vracet, protože je velmi dobře zapamatovatelná. Ovšem zatímco v "Just Give Me a Reason" byl Nate Ruess v pohodě, Lilly mi tu zní tak divně ukňouraně a to mi trošku tu písničku znelíbilo (ale za tu dobu jsem si už zvykl). Ale je to to lepší na albu.- 77%

6. "How Come You´re Not Here?": Písnička začíná zostra, atmosférou mi to připomíná takový ty zaplivaný pajzly. ovšem potom písnička přejde v nějaký směs zvuků (prý malá Willow hrála na zvonky). Pak opět nastupuje tvrdý beat. Postupem času jsem i písničce přišel na chuť, prostě P!nk se s ničím nepáře. - 69%

7. "Slut Like You": Wooo-hooo. To je teda nářez! To je přesně to o čem jsem mluvil u "Blow Me". Tady ta drzost a energie s kterou si to P!nk užívá je prostě slyšet, písnička je plná energie a melodie se vám zaryje hluboko pod kůži stejně tak jako popěvěk Wooo-hooo. Ale chápu i lidi kterým z tý písničky bolí hlava. Nicméně bych se nebránil aby toto bylo po "JGMaR" další singl :) - 85%

8. "The Truth About Love": No, tak...na to, že po týhle písničce se jmenuje celý album, je to celkem slabota. Ale musím říct, že tuhle první recenzi jsem psal po prvním poslechu vydaného alba v září 2012. Od tý doby jsem si na tu písničku zvykl a už je celkem fajn, ale žádný terno to není. trošku "retro" zvuk někoho potěší jiného zechutí. - 58%

9. "Beam Me Up": Já teda od P!nk moc balady nemusím, mám od ní radši ty crazy rychlý věci. A navíc tahle mi silně připomíná "I Dont Believe You" z desky "Funhouse". Kytara mi tam prostě nesedí a celkově písnička celkem o ničem, ale samozřejmě, někdo jí může mít rád. Písnička rozhodně zabírá místo lepším věcem.- 35%

10. "Walk of Shame": A opět! nářez od prvních vteřin, kdy písnička začne. Sice mi přijde, že je písnička až "moc v celku" ale je to ta pravá energická písnička, perfektní atmosféra u písničky. Písnička vám zaručeně musí zlepšit náladu. Další adept na singl. Ikdyž písnička nemá žádné vyloženě "zapamatovatelné" pasáže - 75%

11. "Here Comes the Weekend": Ehm..aha...P!nk hostovala na Eminově "Recovery" tak jí to Eminem oplatil. No upřímě úplně zbytečná písnička. Příliš jednoduchý a nudný beat a nemá v sobě moc hitovosti (ale myslim, že možná až jí víc naposlouchám, změním názor)- 50% (< psáno v první verzi) Teď naprosto měním názor na písničku. Písnička mě v rámci možností celkem i chytla a rozhodně jí nebudu přeskakovat. HERE COMES WEEKEND! 70%

12. "Where Did the Beat Go": Unylý začátek písničky, po kterém máte sto chutí písničku přepnout, ale vyčkejte! Refrén se vám vyplatí (alespoň mně) tam totiž nastupuje silný hlas P!nk v plné parádě se zajímavým beatem. Taková trošku RnB věc, takže P!nk dá vzpomenout na své začátky s "Can´t Take My Home" abysme nezapoměli, že to byla skutečně ona kdo začínal s RnB :) - 68%

13. "The Great Escape": Opět balada, tentokrát kytara vyměněná za piano. Ale opět žádná sláva. písnička vás začne nudit sotva začne. P!nk uměla dělat mnohem lepší balady. Opět celkem zbytečná písnička (ale lepší než "Beam Me Up").- 40%

14. "My Signature Move" : Podivný zvuk písničky.(trošku mi připomíná začátek pisničky od K. Clarkson s "I Want You") Jednolitá melodie a žádný "wow" efekt. Písnička se příjemně poslouchá, ale žádná sláva to není. Refrén tak tam to P!nk opět celkem rozjede, ikdyž tam furt jede na stejný vlně, takže to může po chvíli začít i nudit, ale písnička mohla klidně být i na standartní edici..- 60%

15. "Is This Thing On": Písnička začíná s podobnou melodií jako u "Who Knew" a postupně na sebe nabaluje nové a nové tóny, takže je zajímavé pozorovat její vývoj. Mírně ukňouraný náběh na refrén, kde si myslíte, že se vše rozbalí a pohltí vás to, ale melodie se zastavila na slepém bodě. kdyby to šlo ještě o pár úrovní výš, byla by to super písnička.- 62%

16. "Run": No konečně! Krásná balada se silnou melodií a hlasem P!nk, akorát nějak podivně vyslovuje RUN. Tohle je prostě vrchol, který se bude těžce překonávat. Nechápu její umístění na deluxe verzi, měla být okamžitě na standartní edici třeba místo "Beam Me Up".- 83%

17. "Good Old Days": Aneb, stará dobrá P!nk a její "rockovější já". Píseň je pohodovka už na první poslech, ale spíš si jí předtavuju jako píseň k závěrečným titulkám k nějakýmu filmu s happyendem. Sálá z ní pozitivní energie. Ale bohužel nic nového, něco takovýho už sme slyšeli mockrát.- 64%

18. "Chaoss a Piss": No tohle má bejt správnej bonus! :D nemastná neslaná písnička. Písnička postrádá nějakou zajímavou melodii. Refrén je až moc ucajdanej.
45%

19. "Timebomb": Tohle si Alecia Beth Moore u mě pěkně podělala! :D Tohle je taková neuvěřitelná pecka, prostě neuvěřitelně našláplá písnička s naprosto hitovým potenciálem a ona neni schopná ji zařadit alespoň na deluxe verzi ( 18 a 19 písnička jsou POUZE bonus na iTunes) což prostě nechápu!! Bonusy se mají dávat nějaké nemastné neslané písničky!! a ne takovýhle pecky! To samé jako u Blow me. B-Side song lepší než samotný singl. "The King is Dead But the Queen is Alive" a "Timebomb" měli bejt na albu!jednoznačně. Achjo :))- 98% (< psáno v první recenzi) No, díky za tu Fan edici :D Můžu mít "Timebomb" i "TKIDBTQiA" pěkně pohromadě :D No jak jsemz počátku byl z "Timebomb" nadšený ted už to tak není, sice je to pořád skvělá pecka, ale jak jsem si jí furt pouštěl dokola, celkem se mi ohrála, což je škoda :/ 80%

20. "The King Is Dead But The Queen Is Alive": Celkem by mě zajímala historie týhle písničky, jelikož nejdřív to byl jen B-Side, potom si ho fanoušci velmi oblíbili, a nakonec skončil na albu :D Tohle prostě mělo být na standartní edici, protože tohle je neskutečný nářez! :) Skvělá melodie, vhodně použitý autotune na P!nčin hlas a místy rozkovější nádech, nádhera :)) 90%

Shrnuto podtrženo, toto není nejlepší CD od P!nk, možná mě mírně zklamalo , že neobsahuje více potenciálních hitů jako na předešlých CD, kde se alespoň jeden pořádnej vždy objevil. Nicméně album hodnotím celkem kladně :) (cca 65-78%)

"THE TRUTH ABOUT LOVE"

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.